Mercator | Mercator Celje | Supernova

Napolnite nakupovalne vozičke z domačimi dobrotami in kakovostnimi izdelki po ugodnih cenah.

Mercator

Delovni čas
ponedeljek 08.00 - 20.00
torek 08.00 - 20.00
sreda 08.00 - 20.00
četrtek 08.00 - 20.00
petek 08.00 - 20.00
sobota 08.00 - 20.00
nedelja Zaprto
Naslov
Opekarniška cesta 9
3000 Celje
Plačilna sredstva
gotovina, kreditna kartica, Darilna kartica Supernova
Telefon
E-pošta
Spletna stran
Kategorija
Kavarne, restavracije in hrana
Naslov
Opekarniška cesta 9
3000 Celje
Plačilna sredstva
gotovina, kreditna kartica, Darilna kartica Supernova
Telefon
E-pošta
Spletna stran
Kategorija
Kavarne, restavracije in hrana

Hipermarket, ki mu ni para

Mercator Hipermarket Celje predstavlja največjo trgovino v Supernovi Mercator Celje. Tam boste našli svež kruh in pekovsko pecivo, svežo zelenjavo ter zelenjavo slovenskih pridelovalcev, izdelke za dom in vrt, domačo in tujo hrano, prehranjene izdelke, začimbe, sveže mleko in izdelke iz mleka ter mnogo več. Ne glede na to ali se boste tu ustavili na hitrem postanku med potjo, da poiščete dobro in ugodno malico ali prigrizek, ali se odpravljate po tedenskih nakupih, da boste napolnili domačo shrambo, boste Hipermarketu Mercator Celje našli vse kar potrebujete. Ne odlašajte in izkoristite pikine ugodnost ter si zagotovite kakovostne in domače izdelke še danes. Se vidimo v Mercator Hipermarketu Celje!

Vaš najboljši sosed se nahaja v Supernovi

Skupina Mercator je ena največjih gospodarskih skupin v Sloveniji, sestavljena pa je iz trgovskih družb. Družba Poslovni sistem Mercator, d.d., s sedežem v Republiki Sloveniji obvladuje celotno družbo Skupine. V Sloveniji je prisotna z desetimi, na ostalih trgih Jugovzhodne Evrope pa v okviru Skupine Mercator posluje šest odvisnih družb.

Primarna in glavna dejavnost Skupine Mercator je trgovina na drobno z živili in izdelki vsakdanje rabe v gospodinjstvu, ki pa je dodatno razširjena s ponudbo raznih dopolnilnih storitev. Njihov cilj je kupcem ponuditi celovito izkušnjo, ki zajema kombinacijo cenovno ugodnih izdelkov in priznanih blagovnih znamk ter premium ponudbo. S kampanjo "Radi imamo domače" pa spodbujajo razvoj lokalnih proizvajalcev ter uporabo domačih izdelkov.